Skip to content
Világszínvonal hírek:
Szeretnél reggel frissen ébredni? Ezek a módszerek segíteni fognak! PDF Nyomtatás E-mail
2016. January 18.


 

Ismered azt a típust, aki már hajnalban frissen, üdén ébred? Mindig csodálkoztál, hogyan csinálja?

– Fontos, hogy milyen az alvókörnyezet. Ha gyakran ébreszt a gyerek, vagy túl meleg van a hálószobában, az vezethet fáradtsághoz – magyarázza dr. Terray-Horváth Attila alvásszakértő. – Ha minden körülmény ideális, mégis kimerült a páciens, akkor lehetséges, hogy alvászavarban szenved. Az emberek többsége későn fekszik, pedig az agyunk melatoninszintje, amely az esti álmosságért nagyban felelős, este 9-10 óra tájékán ér a csúcsra. – A csökkent alvásidő megterheli a szervezetet, elsősorban az idegrendszert – mondta a szakértő, aki speciális, kék fényű lámpát javasol a hajnali kelőknek. Színével imitálhatják a természetes fényt.



5 tipp a nehezen ébredőknek:


1. Aludjon mindennap minimum 6, legfeljebb 9 órát!


2. Teremtsen nyugodt körülményeket a pihenéshez!


3. Ne telefonozzunk/tévézzünk/ laptopozzunk elalvás előtt!


4. Tanuljunk meg relaxálni, meditálni!


5. Ne stresszeljünk annyit!

Egy matracgyártó kutatása szerint az emberek 87 százaléka a fáradtan ébredők közé tartozik, csak a többieknek könnyű a reggel.

forrás: kiskegyed.

 

 
< Előző   Következő >
Advertisement



kazmereshuba129.jpg
Megnézem

Még több képregény!



Online TV nézés


Copyright vEsti24

Egészségügyi hírek

Hasznos tudnivalók

Aktuális időjárás >
Menetrendek >
Műsorok >
Térképek >
Tudakozó >
Valutaváltó >
Műholdkép

Kérdezzen bátran!

Keressen minket!


Betegjogi-Jogi-Biztosítói-Szakértői-Perstratégiai konzultációs iroda

MonaPhone

Ingyenes internetes videóbeszélgetés a regisztrált felhasználóink részére
MonaPhone 2.2 letöltés